Här är det som vanligt väldigt tomt. Men har verkligen haft otroligt mycket i en lååång period nu, med allt mellan himmel och jord. Har hunnit bli 20-åring, firat det med nära och kära! Världens bästa familj kom och överraskade mig på min födelsedag, vi hade bestämt att vi skulle fira mig helgen efter min födelsedag så var helt inställd på det. Sedan plingar det på dörren och där står min fina fina familj ♥ Grät av glädje! 
Sedan har jag varit på Ullared med Nina och Jennifer, blev lite shopping för mig i jämförelse med dessa två som handlade flytta-hemifrån-grejer och första-barnet-grejer ;) Bilen blev helt proppad, men allt gick in tillslut! Vad har jag gjort mer..? Jo! Började min praktik för 4 veckor sedan och har bara en vecka kvar med mina söta tanter och gubbar! Trivs så otroligt bra där, både med de boende och personalen. Hade inte kunnat ha det bättre! En hemtenta och en vecka kvar på praktiken, sen tillbaka till alla föreläsningar och liknande... Tiden går så otroligt fort! 
 
 
Ha en trevlig helg alla, vi får se när vi hörs nästa gång! 
 
puss,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0