söndag,

Då var det snart dags för en ny vecka, veckorna bara springer förbi! Den här veckan har bestått av mycket plugg, tenta på fredag! Usch ser inte fram emot den, såååå himla mycket man ska kunna... Så dagarna tills tentan kommer bestå av massa plugg! Fick för övrigt resultatet på tentan jag gjorde innan jul och jag klarade den!!! Var helt säker på att jag inte skulle klara den för den var så himla konstig, men jag klarade den! Blev så glad att jag nästan började gråta, härlig känsla! Så Niklas och jag "firade" men thaimat i fredags. Igår blev vi bjudna på tvårätters hos Göran och Micke, supermysigt, skönt att bli lite bortskämda! Idag har både jag och Niklas pluggat hela dagen, vi tog oss en promenad på eftermiddagen också. Och nu ligger jag i sängen och tänkte läsa lite till innan jag nöjer mig för dagen. 
Mina favoritkillar! ♥
 
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0