helg,

Då var det helg igen och första veckan av kursen avklarad. Saknar min Alfons såååå himla mycket. Blev tomt utan honom här! Hoppas hoppas jag kan få hit honom till nästa helg ♥
 
Vad har jag gjort den här veckan då? Ja det är knappt så jag kommer ihåg det själv. Vi kom tillbaka till Västerås i måndags efter en härlig helg hemma i Katrineholm. Tisdag var det kursintroduktion, sedan åkte jag och Nina ner på stan och kollade klänningar, sen åkte jag hem och bakade på första gången på lääääänge, så skönt att ha tid till att ta paus och baka igen. Så mysigt att baka, och gott! Annars har jag mest tagit det lugnt och pluggat lite smått. Juste! I onsdags tränade jag, Nina och Alice på Friskis. Skulle ha gått på ett baspass, men det blev inställt och vi hamnade plötsligt på ett steppass! Haha undra hur det såg ut! Träningsvärk i vaden så något måste det väl ha tagit. Haha! 
 
Nej nu ska jag slappa och sen sova! 
Jag och mamma såg Frozen i helgen också!! Åh vilken mysig film, och sötaste snögubben Olaf. Den måste ni se!! 
 
 
 
Trevlig helg!
 
puss,

Kommentarer
Postat av: Teresia

saknar dig hoppas du mår bra! Puss

Svar: saknar dig med!! Hoppas vi ses snart. puss<3
amanda

2014-01-28 @ 14:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0