2014,

Godkväll, nu var det verkligen längesen sist! Har faktiskt ingen vettig anledning till varför.. Kom till västerås i lördags efter två veckor hemma i kära katrineholm, och usch vad jobbigt det var att säga hejdå till mamma och pappa. Dom skjutsade hem oss och hjälpte oss med vår gardinstång som ramlat ner, sen fixade pappa min cykel, så nu är den som ny och ska förhoppningsvis klara sig från punktering! (Peppar, peppar!!) Sen åt vi thaimat och sen åkte dom hem igen. Alfons stannade kvar hos oss och ska vara här nu ett tag, supermysigt. Underlättar väldigt mycket att ha honom här när man har hemlängtan. Så igår tog vi oss en promenad till Göran för att fika lite, sen gick vi hem och slappa. Idag tog jag en lång promenad med Nina och Alfons, sen blev det fika och lite snack här efter. Vad skönt det är att promenera, perfekt att ha Alfons här, då måste man gå ut! Nu ligger han och sover, helt slut efter dagen. Jag ska plugga och sen slappa lite innan sängen. Imorgon börjar Niklas tidigt så ska försöka knata mig upp samtidigt som honom och få lite gjort! 
Min prins♥
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0