nytt,

Godmorgon! Nu har vi flyttat in i vår lägenhet. Känns konstigt att detta ska bli vårt hem, men det tar nog ett tag att vänja sig vid allt nytt. Så i lördags gick flyttlasset, sedan bar det iväg till Ikea för mat och shopping, det blev en hel del grejer. Så kul att få inreda sitt egna hem. Sen snickrade vi ihop möblerna och fikade lite. Niklas föräldrar, farbror och sambo + mina föräldrar var det som hjälpte oss. Tack!! Sen åkte vi och handlade med mamma och pappa, sen åt vi på McDonalds, och sen sa vi hejdå. Usch vad jobbigt!! Tur det inte är så långt hem <3
 
Nu ska jag snart cykla till skolan, klockan är tjugo i nio och jag behöver inte cykla än, så skönt! Skillnad på att åka tåg/bil varje dag, då var jag påväg vid den här tiden.
 
Jaja, hoppas ni får en fin måndag! 
 
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0