trött,

Rubriken säger det mesta, jag är supertrött och ska borsta tänderna och gå och lägga mig, för imorgon kommer Lydia hit!! Wiiiiiiie! Ska bli så kul.
 
Idag gick jag i pyjamas till 14, sen tog jag en promand med Nina och hundarna, den "lilla" promenaden blev på hela 7,8 km. Min höft vill inte riktigt vara med, fick ont i den igår när jag gick ner på stan och nu är den ännu värre... Sen åkte jag helt själv och storhandlade med cykel(!!!!) förut, kul... Niklas har punka på sin cykel och lånade min sist och handlade så nu var det min tur. Men lite mysigt är det ändå och gå runt där i affären, det jobbiga är att ta sig dit och hem. Men jag överlevde! :) 
 
Nej nu ska jag göra mig i ordning för sängen! Godnatt ♥
 
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0