fredagsmys,

Godkväll! Veckorna går läskigt fort, känns som att det var nyligen mamma sa "Nu är det bara sex veckor kvar till första advent!" och på söndag är det första advent, så himla mysigt! 
 
Jag och Niklas fick punka på våra cyklar förra veckan så vi lagade dom i måndags. Sen dess har jag inte använt min och idag när jag går ner till cykelförådet och ska cykla till skolan har det blivit punka på andra däcket, hur tur får man ha? Så det gick bli en promenad till skolan. Lyckades sträcka ljumsken i måndags så kunde knappt gå måndag-torsdag, idag kändes det mycket bättre så hängde med Nina på stan och var överlycklig att jag kunde gå normalt igen, men icke, nu ligger jag här med en ond ljumske, igen.... Men sånt är livet! Idag har jag pysslat lite, adventspyntat och myst med min fina sambo, härligt ord, min sambo ♥
 
Imorgon ska jag ha lite far-och-dotter-tid med min älskade pappi! Vi ska på julkonsert i Örebro och ut och äta, bara han och jag, så mysigt! Så imorgon åker jag hem över dagen, spricker snart så mycket jag saknar min lilla varg där hemma! Och mamma och pappa såklart, imorgon blir det kramkalas!! 
 
 
 
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0