♦,

God kväll. Tar en kort paus från pluggandet för att uppdatera er lite, tänkte jag. Sen sist jag skrev har jag inte gjort så mycket. Vi blev bjudna på middag hos Niklas farbror i fredags och där tittade vi även på Sverige-matchen. Och i lördags kom mamma och pappa över. Som jag har saknat dom!! Vi gick på stan och titta lite, åt på Jensens Bøfhus för halva priset! Haha, dom har någon deal, om man säger att man vill ha expresslunch så ska man få maten inom 13 minuter, annars får du det för halva priset, vilket vi fick. Så det rekommenderar jag er att prova om ni har vägarna förbi en av deras restauranger ;) Sen gick pappa och Niklas på hockey så jag och mamma gick och fikade sen gick vi till lägenheten och lagade mat. Men fy vad jobbigt det var att säga hejdå till dom sen, när jag vet att det dröjer innan vi kan kramas igen... Det är nackdelen med att bo i olika städer.. Jaja igår bröt min förkylning ut ordentligt så har varit sängliggandes nu, det enda jag har gjort är att tagit ett test mot TBC med Nina idag. Usch vad ont det gjorde! På torsdag ska vi åka och ta den riktiga sprutan, har läst att den ska ge ett ärr och vara några månader efter sprutan. USCH! Men men sånt är livet när man ska jobba inom vården. 
 
Köpte den här i lördags också! Snart är det jul, då får jag äntligen mysa med hela familjen!! Längtar så jag spricker!! ♥
 
puss,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0