underbara helg,

Åh vilken bra helg jag har haft! I fredags hade vi som sagt mysfredag, igår gick jag till skolan vid 8 för att möta upp min grupp för att träna inför vår praktiska tenta på torsdag!! Kändes väldigt bra så vi var klara runt 11, då tog jag tåget hem till Katrineholm för att hinna träffa familjen lite innan julkonserten! Åh vad glad Alfons blev att se mig, blev alldeles varm i hjärtat! Min fina, fina hund, vad jobbigt det var att lämna honom imorse! Tur vi ses nästa helg! :) Igår åt pappa och jag på Pizza Hut, så himla goda pizzor dom har! Sen sov jag kvar hemma så pappa skulle slippa skjutsa mig till Västerås sent på kvällen efter konserten. Sen tog jag tåget till Västerås imorse. När jag kom till lägenheten åt vi lunch sen kom Göran och Micke och så åkte vi till Slakteriet som hade invigning här i Västerås. Jag och Niklas köpte ett jättegott hemmagjort bröd där! Sen åkte vi hit och hade adventsfika, supermysigt! ♥
Jag är supertrött så ska sova strax. Imorgon ska jag plugga och eventuellt cykla ner på stan för att köpa lite mer grejer till mitt pyssel! Niklas var snäll och lagade min cykel när jag var hemma :)
 
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0