♦,

Och så var det helg igen, veckorna går superfort! Min vecka har bestått av massa tentaplugg, sen har jag pluggat inför vår praktiska eximination vi hade igår. Fy vad nervös jag var, men vi blev godkända! Så himla härligt! Sen var jag och Niklas på julkonsert med Göran och Micke. Superduktiga elever som uppträdde, det var maffigt! Går gärna dit igen! 
 
I natt vi fem vaknade vi av ett duns, vi for upp båda två fort upp ur sängen, då var det vår gardinstång i tv-rummet som hade ramlat ner, så nu är vi untan gardiner där igen... Kul! Men men tur inget gick sönder :) 
 
Nu ska jag baka, för Nina kommer över på lunch och fika innan vår handledning i eftermiddag. Sen tar jag och Niklas tåget hem till Katrineholm! Jippi!
 
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0